måndag 20 juli 2009


THREE NAMES YOU GO BY:
1. sanne
2. baba
3. sälen

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. blåbärsbajs (helgon)
2. sanne_s (lunarstorm)
3. sannesehlstrom (typ överallt)

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. svart bikiniöverdel
2. härligt nytt linne med små prickar
3. softa tunna byxor

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS:
1. crystal castles
2. zeigeist
3. bon iver

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING:
1. superkvinnan som räddar världen mot allt ont
2. fotograf
3. häst

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. new york
2. nya zeeland
3. afrika

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. kan aldrig intensivt kolla på kläder och reaställ eller högar med kläder skrämmer mig.
2. förstår mig inte alls på väskor.
3. o sen vettifan...

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. älskar skor.
2. blir sjukt påverkad av romantiska kärleksfilmer.
3. tänker som en.

THREE CELEB CRUSHES:
1. har aldrig varit nån som kärar ner mig i kändisar, men om man måste så..
2. Robert Pattinson
3. Angelina Jolie

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. att dom jag älskar ska dö ifrån mig
2. känslor
3. ofrivillig ensamhet

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. humor
2. trygghet
3. passion

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. bruna ögon
2. stora, manliga o trygga händer
3. snygga skor

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. fotografera
2. läsa
3. slut

2 kommentarer:

Anonym sa...

fräscht att du lägger upp en bild på ditt butt crack baba!

/M

det blir som det kan sa...

Jag har varken så långa armar eller ett stativ, så jag måste besviken tala om för dig att det är ngn annans butt crack...nån jag känner ganska väl har jag för mig ;)