tisdag 27 oktober 2009

Nu äntligen har jag haft min tenta, min första någonsin och det är skönt att bli av med den. Det var kul, jag lärde mig en massa saker som jag egentligen borde kunnat från högstadiet haha. Lunchade med klasskamraterna direkt efteråt och åtnjöt en riktigt stor bakad potatis med broccoli och ädelostsås - helt galet gott! Därefter träffade jag Selva på en kopp baristakaffe för att senare på bussen hem få se Sten taxi jonsson!! Hahahahaaha han var så jättetjock som han faktiskt ser ut, gungar sakta men säkert framåt i livet - verkar vara en störtskön kille. Jag får hoppas han hänger lite mer i Rosengård så vi kan komma varandra närmare....

Nu ska jag spela Heroes och sedan blir det tvätt. Om ngn känner sig manad o sugen för film ikväll är ni mycket välkomna!

2 kommentarer:

Unknown sa...

det blir svårt att kommma honom nära när den där magen är i vägen..

Amanda sa...

sanne. har du dött?