fredag 8 maj 2009

Jag förutspår en fet inflammation under min tumnagel. Det är slafsigt, svullet och blir än mer förstört vad jag än gör (som att knäppa byxknappen, torka rumpor på barn,lyfta en kopp och alla dom gånger jag bara nuddar någonting). Kommer snart behöva anställa en med hjälpare om detta någon gång skall läka - eller bara helt enkelt inte göra ett skit i ett par dagar.
Men ni ska veta att jag inte hindras att lever ut mitt liv för den här lilla skitåkomman, nej jag går på elixia nästan varje dag och jag låtsas se mig ett sexpack gro där under magens lilla fett varje morgon kl.6 i badrummet (då jag i trötthetens dimma gör ett försök till att sminka mig).

Jag gör ett försök till att utveckla min ljusa framtid som frisör med Jabris hår. Resultatet blev oslagbart.
Mannen till höger här är för övrigt Matthew, våran nyfunna engelska vän. Vi har prövat våran knaggliga brittiska accent i ett försök att inte helt skämma bort oss i London (notera att vi lät honom couchsurfa här för att vi då kunde ha honom som ett övningsobjekt).