onsdag 20 maj 2009

Jorge upptäckte häromdagen att de två teburkarna som står hemma hos oss kostar ca 100kr burken. Mycket hälsosamt te som förmodligen gör undervärk för kroppen men som ingen dricker utav. Kanske tar jag mig en kopp ikväll när jag kommer hem från Elixia. Idag ska jag träffa min personliga tränare som det så fint heter - vi ska prata mina mål med träning och min kost. Haha!! Det känns som ett stort skämt, men jag tycker om uttrycket personlig tränare och skryter helst om det som om det vore någon jag betalar dyra pengar för att få goda råd och peppning från. Han heter Stieg. Jag hoppas på ny kompis.

I morgon är det fri dag. På fredag åker jag hem till kära Linköping igen för träff av familj, födelsedagsfirning och etikfest! Fullspäckad helg - schemalagd och tyvärr hinner jag inte träffa alla jag vill se. Dock ligger ett besök på Bosses på hög prioritet! Om du inte har lust till o hälsa på mig i Oslo får du se till o träffa mig i kön till Bosses lördag lunch ;)

Nu ska jag trösta min fru.


Inga kommentarer: