onsdag 21 maj 2008


fick en så härlig frankrikekänslan nu - lyssnar på beirut och kollar på bilder från resan i december - fan vilken härlig resa det var! en sådan händelserik december har jag nog aldrig haft. den började med ett återträff av kära vänner, blandades i mitten av månaden med kärlek och förhållande och också ett besök av julien, den slutade med dunder och sprak i ett fint göteborg. det var så länge sedan det var december - det är inte längre kallt och inte heller någonting som heter skola. lektionerna har slutat men den tiden behövs för att fixa allting innan balen och studenten. jag får någon slags flashback från när jag var med i elevrådet, då var det också mycket att fixa men med sådant man gjorde med glädje.

för övrigt - kom och kolla på balen nu på lördag 16.00, insläpp vid 15.00 och biljetter säljs i dörren också! be there or be a squash

1 kommentar:

while you are waiting sa...

åh frankrike!! vad härligt att du kom att tänka på det!! och balen, jag kissar typ på mig. köpte det sista idag. GRR pepp pepp pepp pepepp epep pepp