måndag 19 maj 2008

klick, klick, klick..sen gick hon


Jag har prövat toppar och hela rader - det är lim överallt och det osar irritation i luften. Jag är inte gjort för att pilla och tillsammans med dåligt tålamod blir det krossat glas & onda ögon. Så därför ska jag inte ge mig på att försöka lära mig hur man sätter på sig lösögonfransar.

Jag hade min sista fotolektionen idag och kopierade stora bilder, alla dem sista bilderna. Jag är inte alls nöjd över min insats och det är synd eftersom det är den kursen jag sett fram emot mest - men det blir som det kan och jag lägger ut alla bilder på sängen, funderar och raffsar ihop allting igen. Fotoalbum med dikter kanske - eller nae. Fotoalbum.
Är trött på att fota nu, ska lägga kameran undan för ett par dagar tills jag känner för den igen. O dessutom måste jag lära mig photoshop - något jag aldrig tar tag i och drar mig för också..



bearnaisesås är svårt att stava till..

1 kommentar:

Anonym sa...

oj en bild på mig! och en till!..
o en fin bild på en svan!
me like
i wanna see