fredag 13 februari 2009

Det är fredagskväll, jag och Johanna är en aning avslagna efter allt som hänt under dagen. Nu kollar vi mest på TV, läser bok och leker på Internet. Vi skulle egentligen suttit på en bar med våra fina vänner vi får bo hos men vi blev utkörda efter 5 minuter för att vi var 19, så det var bara att packa på sig igen och vandra den långa backen upp igen. På vägen köpte vi popcorn och har ni mumsat fint. Nu ska jag dock ta bort disken, tvätta bort sminket och krypa ner på min tunna men mycket sköna madrass. Hoppas sömnen inte blir lika avbruten som den blev inatt.

Om du vill läsa min resedagbok så hojta till och jag lägger till dig i maillistan :)

11 kommentarer:

Unknown sa...

jag läser gärna! :)

Anonym sa...

jag vill med läsa!

Anonym sa...

Är du är Norge nu? :o :)

Anonym sa...

jag går nog och badar utan dig idag. om det är okej.

det blir som det kan sa...

Ja gör det du! Jag pallar inte de tjocka, bleka och cellulittäckta människorna längre. Deras fett flyter upp i vattnet och fastnar på mig - jag står inte ut med sånt längre. Du får ta smällen istället.

Men jag älskar dig ändå<3

Anonym sa...

Asså jag blev verkligen chockad igår över hur många olika sorters kroppar det finns. Och det var inte på något sätt lika roligt att bada utan dig. och jag ska fråga Ulla om hon vill följa med..det skulle ju bara vara för roligt.

Anonym sa...

Oh men vad finns det för jobb ? :)

Amanda sa...

Nej Sanne - alltså du måste uppdatera mer! För Johanna har inte rört ett finger på sin blogg sedan sommaren -97. Vill ju veta vad ni har för er där borta, och hur det går! kram från amanda

det blir som det kan sa...

Ja, vissa människor har vackra kroppar men inga av dom människorna vistas i simhallen, det är ju en sak som är säker!!

Jag ser mycket fram emot en visit från dig o Ulla! Kom nu till helgen vettja!! Seriöst kjamiz_mimz!! Skulle ju vara toppen - du kan få sova mellan mig o Jabba så du känner dig trygg.

Anonym sa...

baba det är du som har lärt mig att man ska svara på varandras bloggar om man ska kunna hålla igång en konversation! det är som att jag skulle skriva på min egen wall på facebook när ja vill prata med dig! när jag för en gångs skull har en blogg för tusan! för tusan alltså!

Anonym sa...

Nae skriv bara på sista inlägget vettu så fattar jag..jag får ju mail varje gång någon kommenterar. Och brödreceptet kan jag publicera så fort jag får fatt på det..känner dock att bloggen (på grund av mig) håller på att förvandlas till en blogg för medelålderstanter. Men det kanske det kan vara värt. Och huvudvärken och illamåendet var helt klart migrän. Värsta smärtan alltså. Vidrigt. Och berätta gärna om du har en JOBBINTERVJU ELLER LIKNANDE (arg gubbe) och så får ni gärna som sagt ta lite kort på ert nya boende! pöcc