fredag 20 februari 2009

JÄRNGÄNGET
o deras lya:



Ja såhär ser köket vårat ut. En aning skitigt på nära håll och jag blev i städartagen i morse, började frenetiskt skura spisen och dess knappar. Jag hann inte riktigt klart för vi var tvungna att dra oss men jag ska allt ta mig an det där nu ikväll! Flottiga spisknappar är inte riktigt min grej.

Jag får ursäkta röran i vårat rum men jag skyller på att vi bara bott här i ett dygn nu och då inte hunnit komma i ordning med våra grejer. Det blir till att fråga om hjälp när vi ska upp med taklampan i vårat rum med högt i tak. Men jag tror min höjdskräck blivit lite mindre efter alla dom fågelholkar jag rensade för många år sedan. *Hoppas*.

Bilden på oss två är dock inte tagen i vårat egna badrum. Vårat badrum är mer täckt med massa tidningsutklipp och planscher på väggarna - det gillar jag.


Om du av någon konstig anledning känner för att skicka ett brev till någon av oss två så sänder du det till: Thorvald Meyersgata 40A, 0555 Oslo. Eller om du av någon ännu konstigare anledning känner att du vill sms:a eller ringa mig kan du numera nå mig på nr: +4746352710. Men då jag misstänker att inget av detta kommer inträffa så behöver jag ju inte förvänta mig någonting konstigt framöver...

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi har mycket att tack de där fågelholkarna för..

Emil Oskar sa...

Men hörru, soft crib! Gillar fönstrena i sovrummet knivskarpt!

Emil Oskar sa...

Jo, men de är ju dubbla, stora och verkar ge mycket ljus. Kan man t om sitta i fönstret?