måndag 29 juni 2009

Hamburgare: 124 kr
Coca cola: 38 kr

Fått in en del klagomål på det sistonde att jag måste uppdatera bättre, och ja ni har väl rätt men inte kan jag säga er att det händer speciellt mycket här. Det är varmt här precis som hos er :) Och jag måste säga det, att även om det klibbar konstant på kroppen, man får bära på 1 liter vatten hela tiden och helst vill ta sig en dusch ett hoppa i vattnet så älskar jag det - 30 grader och jag lever!! För er som klagat på dåliga sommrar de senaste och sedan öppnar munnen för att börja klaga på att värmen o solen äntligen kommit kan ju bara ta o dra någon annanstans(fast det kanske bara är norrmännen som är bra på att klaga?).
I vilket fall åkte Johanna iväg till norrland i fredags och jag kommer nu vara utan henne en hel vecka. Hur jag kommer överleva och hålla glädjen kvar i själen vet jag inte men än så länge går det bra. Helgen spenderade jag tillsammans med Hong Kong bruden Dorothy som var på visit här i Oslo för att se gay paraden som var allt annat än energipumpande men ändå lyckades bringa leenden och skratt.

Det rinner svett ner från mitt ben, jag har ingrott skit under fötterna och allmänt tråkig i håret = dags för svettrunda på gymmet för att sedan få åtnjuta kall dusch och en öl o parken.
Chipp cipp

gratis

2 kommentarer:

Anonym sa...

billigt i norge

vic sa...

tyvar rinte komme rju forhoppningsvis var ai taize enda till i hostr, sne aker ja nog tillbaka till london, tror inte ja kommer tillbaka till sverige forran natsa ar faktiskt hahaha