lördag 20 juni 2009

Idag har jag

1.kollat på film
2.druckit kaffe
3.ätit gott bröd

4.tvättat all tvätt
5.dammsugat
6.bytt sängkläder
7.lagat mat
8.tränat
9.druckit kaffe igen
10.diskat massa
11.pratat med JJ
12.läst bok
13.redigerat bilder
14.pluggat
15.läst tidning
16.vikt kläder
17.solat
18.tänt ljus
19.plockat ögonbryn
20.hängt sjukt mycket på facebook
21.pratat med lana
22.gråtit till lilja 4-ever
23.hostat upp grönt slem
24.vattnat blommor
25.känt lukten av möglig tomatsoppa
26.sett en kille på elixia som liknar alexander ryback (fick värsta ögonkontakten och det är väl det roligaste som hänt idag, dock ett minus att han såg mig svettig som ett lamm på löparbandet men jag tror han vill ha mig ovillkorligt i vilket fall.)

27.sett fulaste biffen som var lika bred över bröstet som jag är lång
28.använt tandtråd

så vad i all världen ska jag hitta på nu?

fick för övrigt denna mycket vackra bild av jesper alldeles nyss, tycks?

1 kommentar:

Anonym sa...

uppdatera hjärna. /M