fredag 5 juni 2009

8 elefanter balanserade på en liten liten trååååd, en trillade ner och så var de bara 7...

Kom att tänka på en väldigt sorglig sak på väg hem idag. Någonting som jag egentligen tänker på varenda dag men inte riktigt "tänker" på. Vad jag tänker på är den dagen jag ska gå på semester, en glädjens dag men också en mycket stor och sorglig sådan. Känner redan nu att jag kommer fälla megastora tårar och ha kramp i hjärtat när jag tvingas till att skiljas från mina barn. En av dom har ju redan dragit och fem stycken skall göra likadant. Om jag får vinflasker av alla föräldrarna ska jag dränka mina sorger däri och hoppas på att jag glömmer dom under min lediga tid.

Nu däremot skall jag försöka vara kreativ och sätta upp en massa fisheyebilder på väggen i en fyrkant. Det lär inte bli någe vidare fint med tanke på att korten inte är dom roligaste. Sen ska jag städa så min fru blir glad när hon kommer hem och så ska jag få med henne bort till killarna, hälsa på Gyro, dricka vin och dansa.

Inga kommentarer: