onsdag 20 augusti 2008

Alla flyttar, över allt och ingenstans. Jag flyttar, Mimmi flyttar, mamma flyttar, Alex flyttar, Bella flyttar, Fjunet flyttar, Jabri flyttar och Vickan flyttar. Är det någon mer som bestämt sig för fara runt? Så länge det är inom rimliga ramar så ska jag inte klaga - dom jag inte anser flyttar inom rimliga ramar har jag redan skällt ut =) Ah, det är ändå skönt med några som fortfarande är på sin fasta vanliga plats och må dom vara där ett tag till tack!

Även om jag känner att det kommer bli ensamt här i höst så lever staden vidare. [Akustik] börjar igen redan nu den 10:e september, och i början av oktober ska jag vara med på ännu en modevisning med Misoui. Det kommer hålla till på Sagateatern den 3:e, tror att det kommer kunna bli riktigt häftigt denna gång. Än vet jag dock inte mycket men det finns en bra magkänsla där bakom. Kanske är det så att jag tar mig an en fotokurs eller så också...men jag vet inte riktigt än - kommer tid kommer råd.

Dock får jag inte riktigt ihop det med hur det kommer bli med de resor jag ska med nu i höst. Jag och Sanjin har bestämt oss för att vara fint romantiska i december och fira vår ettårsdag i Paris. Sen måste jag ju också hälsa på Jabri och Vickan i Barcelona samt Mimmi och Fjunet i Bergen!! Må något fint fenomen göra att det arbete jag får är väl betalt.

1 kommentar:

while you are waiting sa...

åhå men gud vad roligt det vore om du hade råd att kunna hälsa på! åk när mimmi åker :) i november. försök hitta flera jobb, så du får dubbel lön! haha nej jag vet inte, men ja kommer ju sakna dig.

tack! jo luggen har blivit lite tjockare men framför allt lite syggare klippt, tss. ja fixar devianart nu, det är kul. puss