söndag 3 augusti 2008

Det var inte alls roligt att komma hem från Emmaboda, inte för att jag ville stanna kvar i matrester och burkar men när jag kom hem var det helt tyst. Inte en människa. Fem dagar av konstant ljud från glada människor gjorde tystnaden skrämmande för mig. Gick därför och la mig för att slippa.
Fan helt sjukt att jag kan sakna Sanjin så mycket när jag träffade honom igår - känns som evigheter sen o han leker med sina djurvänner o här sitter jag, skitig efter att inte duschat på fem dagar(men känner mig förvänadsvärt fräsch ändå). Ja ja, ruttna här kommer jag ju iaf inte göra, har redan en massa tvätt att ta hand om i morgon och på torsdag far jag iväg till Göteborg igen - way out west.

Men nu när alla andra verkar ha så mycket för sig och jag inte har någon att prata med på msn ska jag väl ta mitt steg in i duschen...skrubba skrubba bort din sura min.

Inga kommentarer: