måndag 18 augusti 2008


Äntligen har jag fått tag i ett tangentbord som fungerar! Har nu i fyra dagar suttit och förbannat vårat trådlösa för att det promt har strejkat, dock blev det än mer irriterande när bara några knappar fungerade - knappar jag inte ens vet vad de är till för. Men nu så har Mimmi räddat mitt liv framför datorn och så kan jag fortsätta att skriva för er.

När jag kom hem från Göteborg i fredags kommer jag in på mitt rum, där ligger det ett skrivhäfte och en text. Den lyder såhär:

Sanne gör en sång
Sanne tycker om att
gjöra sånger så en dag
så gjorde hon en
skiva som blev jätte
populär så hon blev den
bästa sångerskan i världen
hon var med på tv:en
radion och allt möjligt
hennes man var världens
bästa djurvän så på
deras trädgård fanns ett
ZOO

slut

Även om jag redan tycker att det ska bli jätteroligt att flytta gör dessa fynd från barndomen det ännu roligare. Gick igenom en kartong med skolböcker från lågstadiet, det mesta var skit men oj oj, det som var guld var rent guld!! Jag älskar att gå igenom sakerna! Visst att jag inte gjort någon skiva och blivit den bästa sångerskan i världen men jag har i alla fall men man som är världens bästa djurvän! Om det kommer finnas något Zoo i våran trädgård är jag dock tveksam till, men man vet aldrig hey!

Inga kommentarer: