tisdag 5 augusti 2008

Kan vi inte alla bara börja skolan igen, trygga gymnasiet då man vet vart man har alla. Nu drar alla åt olika håll - redan har Vikkan & Jabri fixat jobb o bostad i jävla Barcelona och Mimmi & Fjunet drar till Oslo. Blir ju förbannad, måste ni fara så långt (då menar jag speciellt Vikkan & Jabri så känn er utpekade)! Hösten kommer bli så konstig, jag kommer vara i ett annat läge och så måste jag ju söka jobb o så - skulle vara mycket bättre om det arbetsbrist istället, då kommer jobben till en istället. Okej då, jag ska inte klaga för jag har det bra - Sanjin finns ju iaf kvar där han alltid varit, Lana och Maria, Sarah kommer hem snart också. Norge kommer jag förmodligen åka till också, hälsa på - men om ni, dvs Vikkan & Jabri vill att jag hälsar på då får ni fasen sponsra min resa ner!! Grr

Har för övrigt hittat en ny blogg som skriver om bra saker, intressanta och tänkvärda. Eftersom jag inte vet hur man länkar på inlägget så finns den iaf på Närt & Kärt som "Eno" - gå in o läs.

Nu ska jag dricka te o äta chocklad - för jag är kvinna och barn på en kant.


2 kommentarer:

Anonym sa...

baba ja hade glömt bort din blogg för ett tag o nu blev ja så lycklig när ja hittade den. du är underbar du.

det blir som det kan sa...

åååh så fint att du hittade tillbaka till den vettja!!:D