söndag 10 augusti 2008

Min man är på jobbet, tjänar pengar så jag kan leva på honom nu när jag är här - förträffligt bra! Och nu när han är oldfashion och gillar att kvinnan är hemma medan han kammar hem dem där stora pengarna så ska inte jag vara sämre jag! Sysslorna här hemma väntar och mina fingrar säger mums! Tillsammans med Mars Volta har jag en fin seg morgon och jag älskar det. Efter tre dagar på vandrande och stående fot känner jag att jag är värd denna lyx.
Way out west har varit finemang om än dock jag har ett par irritationer på festivalen och dess regler - som att man inte får ta in mer avancerade kamror som man kan byta ut objektivet på fast alla andra har systemdigitala kamror ändå! Men, vi har tagit en massvis med fina kort med Sanjins kamra och det räcker gott och väl. Bilderna kommer nog inom kort.

Ikväll blir det Kelly´s veganmat. Även om deras pizza på söndagar är finfint billig har jag inte blivit så förtjust i den ändå, den här gången ska jag ge mig på deras hamburgare och se ifall jag blir frälst på det hållet istället.

Min man vet så många saker, det är som att vara tillbaka i skolan igen när man umgås med honom. Det är underhållande och intressant, jag lär mig flera nya saker varje timme =) Han berättar för mig att man kan bli djurfadder i djurens rätt - när jag inte längre är arbetslös ska jag bli djurfadder. Jag ska göra en massa bra saker för djuren för jag älskar djur och dem jag älskar brukar jag inte äta - då skulle Sanjin vara rätt så bra gnagen vid den här tiden!

Inga kommentarer: