onsdag 4 mars 2009


Vårvindarna för med sig framgång och kärlek. Idag är en riktigt bra dag, även om mjölken är slut och jag inte lyckats åstadkomma någonting än. Johanna har nu slutat jobbet och jag väntar spänt på att hon ska komma hem och berätta dagen för mig. Men även om jag inte lyckats åstadkomma någonting har jag två fina saker att berätta för henne, men även för er. Har nämligen fått två jobbintervjuer, en i morgon på jobzone och en nästa vecka för ett "bodselg"jobb. Det går framåt och jag önskar jag kunde säga lika snabbt som snön smälter här men i så fall skulle jag ljuga.

Nu finns det ingenting i världen som kan ta bort mitt goda humör! Nu ska jag dansa mig bort till tvättmaskinen och sedan ska jag dansa mig tillbaka till köket. Kanske jag till och med ska dansa när jag skurar skåp - men vid det laget kanske jag är trött på att dansa.

Inga kommentarer: