onsdag 30 september 2009

Jag cyklade nyss igenom rosengård, den väg jag behöver komma igenom för att komma till mitt hem ni vet. Började skratta då jag kommer på mig själv att nynna på "in the ghetto" med Elvis och samtidigt önska jag kunde hooka upp med ett coolt blattegäng som kunde skydda mig om några faror skulle hota. När jag cyklade log jag vänligt mot alla, typ som om det skulle göra att jag fick bli mer kompisar med dom haha. (fast mest rädd är jag för aina(=polis på blattespråket) när jag cyklar hem för jag har kommit på att det är glapp på mitt baklyse och det inte alltid funkar).

Spenderade också efter skolan ett antal timmar på bibblan. Läste, pluggade, somnade för att sedan ta mig i kraget och låna två böcker. En om Mänskliga Rättigheter och den andra om Filosofi. Det kändes bra och jag cyklade hem med en väska tjock som ett berg av allt innehåll i.
Nu luktar det fruktansvärt gott av vitlök och ris här hemma, whaa :D

Inga kommentarer: