onsdag 16 september 2009

XXX säger:
braa
hur är det?
måste bara säga en sak, jag är så fruktansvääärt hormonig! aldrig vart värre!
sanne säger:
hhahahah
nu är det jättebra! gillar din inledande mening!
XXX säger:
åt fett mkt chips igår, o så idag mcdonalds för jag var så sugen, o sen var jag tvungen o köpa choklad när jag kom hem. o nu bara stekte jag bacon för jag var så sugen!!
SHIIIIIIIIIIIt
sanne säger:
hahahahahhahaha
XXX badar i onyttigheter
åååh vad jag gillar
XXX säger:
ja men gud
lingonvecka på g anatr jag
sanne säger:
hahhahahahha
lingonveckan
hahahahhahahah
hundra år sen jag hörde det
alltså störtskön!
XXX säger:
värta kp-grejen att säga så1
brb choklad
sanne säger:
hahhahahahahahah
skooooooooooooooning
alltså jag dör härborta
XXX säger:
de blir så mkt dyrare att ha mens o så om man ska bahöva köpa massa onyttigheter i flera dagar

2 kommentarer:

M sa...

meh! lägg av med xxx! vem är skoningen???

det blir som det kan sa...

gissa femhundra gånger ;)