söndag 1 juni 2008


Allt helt otroligt underbart, vädret är över min förväntan och det går inte att klaga på alls - min dröm har gått i uppfyllelse! Jag har spenderat mina senaste dagar med att läsa sista Harry Potterboken i Plaskisparken och det är så spännande att jag ibland vill hoppa upp och skrika, vissa gånger av glädje andra gånger av förtvivlan. Det är roligt att ryckas med så av böcker, det är så mycket bättre än filmer för man får en intim och mer närgången relation till vad som händer. Dock gjorde jag misstaget i onsdags att efter en timmes Lost-tittande och förvirring gå tillbaka för att läsa sista biten på Harry Potter 6, det rekomenderas inte över huvudtaget - jag fick ligga i sängen utmattad av tankar som spred sig runt om i rummet.


en enda grej kvar i skolan och den tar kål på mig, eller nej, den tar inte kål på mig - den gör mig galen.

Inga kommentarer: