fredag 20 juni 2008


Virvel virvel över allt runt omkring mig i mig på mig hos mig. I morgon träffar jag mina kära farföräldrar som jag inte sett allt för många gånger i mitt liv. Dem är gamla och grå, kommer inte alltid ihåg saker - men en sak är säker och det är att i morgon är det midsommar och jag kan inte vara gladare för att fira den dagen med dem.
På lördag åker vi iväg - jag och vikkan. Det kommer bli en underbar månad i Frankrike, en månad jag inte vågar gissa mig in i vad som kommer hända. Dessutom blev det nyss bestämt att när jag kommit hem, landat och sedan åker till way out west kommer jag åka iväg ännu en gång - till bosnien med min kära Sanjin. I höst blir det förmodligen och förhoppningsvis Oslo.

Jag far & jag flänger men missar alla mina vänner på vägen. Jag hade så gärna velat träffa så många av er innan jag åker nu - men det blir som det kan och denna gång kunde det inte bli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jomen imorrn är dte ju öppet? de vanliga affärerna iaf? va ja vet...hmm
nää, pratade med jenny men d eva inget speciellt. man kan ju handla i cluny om man måste ha nåt..men lite tvättmedel kanske vene..ah nä inget mer osm ja kommit på faktist. hmm :D:D

Anonym sa...

nää det är nog stängt imorrn ocksp ja..hmm..jobbigt
de finns inget på ikea? nää
jobbigt du, hur ska man lösa detta :/..du får åka till skavsta om d einte finns på vårna flygplats