måndag 2 juni 2008

Dessa quiz-grejer är väl en aning töndiga men ack så roliga att göra så ni får stå ut

1. Värsta känslan?
när någon nära en har dött
(och - jag är akut behov av en toalett men det går inte att få tag på någon så jag är tvungen att kissa/bajsa i hörnet av ett gatukök)

2. Bästa känslan?
när swebussen svänger in på stationen
(och - jag har visst mer pengar på mitt konto än vad jag trodde!)

3. Din första tanke när du vaknar?
vad skönt det skulle vara att få sova lite till. (varav snooze går på i sådär en timme och sedan slutar ringa och man kommer försent till skolan - iofs har jag ju ingen skola längre så moahaha!)

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
"bossabutgo", i brist på annat - jag menar jag vill ju inte direkt ha "jazzman";)

5. Har du någonsin varit kär?
jag är kär!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

lp-skivor, ett brev & två bildkollage..annars hemska blåa tapeter.

7. Vad har du under sängen?

lådor och råttor

8. Ser på?

LOST - annars är jag inte mycket för tv

9. Lyssnar på?
turkiskt för tillfället =)

10. Skriv nått smart!

naturrutan

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
mig själv om 30 år

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

ja sam tvoj mudonja! idem srat sada. du går i huvudet på mig. poljubci

13. Vad vill du bli när du blir stor?
lanttant med egen grön o fruktodling i ett varmre land, men det kan man ju inte leva på i evighet så jag säger fotograf. ha en massa vackra fotografier uppsatt i kojan/stugan/lägenhete/villan/huset - ja, man vet ju aldrig vart man hamnar.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

låt mig fråga istället! hur skulle ni beskriva mig?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
så svårt så svårt, det finns så många underbara stunder i mitt liv och utav dessa kan jag inte bara välja ut ett ögonblick. det finns dock två gånger jag suttit i en buss och gråtit över att jag behövt lämna stället jag befunnit mig på, visst kan man se det så förtvivlande och det är så det känns, men jag skulle ju inte gråtit för ingenting =)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
bosniska

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
allt är ju till för något, men om jag ska hugga bort något får det bli näsan - det finns ju fortfarande hål att andas med.


18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
osynli - känn dig iaktagen!

19. Vad är du beroende av?
gratissms

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
alla andra så vi kunde ha fest varje kväll runt en brasa under kokosnötter.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ena gråt-stället är taizé haha