söndag 8 juni 2008

tänk om man jämt kunde ha det såhär, om man vaknade varje morgon med en skön känsla att dagen kommer bli bra fastän man inte har några planer - det löser sig & det finns alltid någon att slösa timmarna med. det finns dock två minussaker, 1 är att sanjin inte befinner sig i stan eller att jag inte befinner mig hos honom, 2 att jag inte har något jobb så att man samtidigt kan kamma in pengar. men i sommar har jag inget sommarlov längre, sådant trams är det över med & det seriösa livet har börjat. hör från lite olika håll, folk som säger att vi studenter är så söta & glada för att vi tar studenten att det är nu vi tror livet börjar, men att det egentligen är tvärt om, att det är nu allt det där tråkiga börjar. viss blir jag är aning vemodig men har ändå så svårt att tro på det som sägs - det blir ju vad man gör det till, right?!

för övrigt har jag aldrig fått så mycket komplimanger i hela mitt liv som jag fått nu när jag klippt mig. vill bara tacka alla för dem fina orden för dem värmer, och jag trivs såhär som korthårig också =))

nu lyssnar jag på familjen och det pumpas in pepp i varje åder jag har. "för hela världen är så underbar"

kolla, mitt sår på tån ser ut som ett hjärta (bortse från luddiga o smutsiga fötter)

Inga kommentarer: