tisdag 22 juli 2008

jag blev i städartagen - med andra ord sugen på att vara pedant igen. jag tycker om att ha det stökigt, mycket kläder och saker som ligger varstans, men däremot tycker jag inte om att ha det smutsigt. inte för att sanjin har det smutsigt här, men jag blev iaf städsugen. hos mig borde jag också göra likadant - där gömmer sig troligtvis råttorna där man inte ofta tittar. en dammsugning av datorn skulle ju inte heller vara helt fel. nu är det i vilket fall som hellst kliniskt rent här och vi har städat i trans till 1 timmes lång låt - det är mycket roligare att städa med någon annan intill. det är roligt att städa med sanjin för då kan man städa naken.

i veckan kommer vi förmodligen klippa oss - 2 för 1. budgetpris för oss lite fattigare;)

skepp ó hoj

ps. jag vill att sanjin ska skaffa halebop så att vi kan ringa varandra gratis och spara en massvis med pengar där också. dessutom är eldorado också bra för det är budget.

sanne älskar budget

Inga kommentarer: