tisdag 29 juli 2008

Mitt rum är en bastu, en stökig bastu just nu - förstår inte hur det kunnat bli så varmt! Hur kan det bliii?! Annars funderar jag bara på att packa inför festivalen, men längre än funderande har jag inte kommit, sitter och äter upp mina oliver istället.

Början av min dag spenderade jag med min goda vän Emil - en rolig prick som alltid får en att le

Blev bortbjuden på knytisfrukost på morgonen
Då fick jag äntligen chansen att visa mina köttiga sår
för ännu en person.
Efter frukosten tog vi oss ett snack i hans vardagsrum
där för övrigt alla hans prislappar hänger kvar för att impa.
Jag tycker sådär om det och sätter mig vid hans dator
där skärmen är en tv-skärm istället.
Emil störs dock inte av mitt avtrubbade humör utan diskar glatt istället.
För att bli finare går vi in i hans gigantiska garderob
och prövar skjortor som aldrig blivit använda och även där
finns prislappen kvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hårig ser jag inte ut i mitt vardagsrum? Riktigt!

Vad hände med FB (FaceBook) förresten?!?!

Anonym sa...

Ja, det ser faktiskt ut som min garderob där på sista bilden.

Varför inte bli sedd som snobb? Vore nice!