lördag 19 juli 2008

Min man - en gammal gubbe som som har en alienpenis som är här för att ta över jorden genom att göra mig gravid med sina intergalakatiska frön. Det visade sig att min man bara var ett mänskligt offer för denna aliens onda vilja att ta över planeten jorden. Han avslöjade sitt motiv och att han tjänar den kungliga tronen av planeten Gronongoronggonkong.
Till en början tyckte jag att det var rätt roligt när alienpenisen började prata, men ondskan lös igenom och när jag väl såg hans rymdskepp så insåg jag att det var på riktigt och insåg också att det hela var väldigt seriöst. I min förtvivlan ber jag alla er som har tips om utomjordiskt relaterade filmer och dokumntärer. John Carpenter har en bra film som har heter The Thing den är från 1981 och värd att se. Kom igen nu - fler filmtips!

Jag är glad att min kärlek sträcker sig tvärsigenom, runt, omkring, krökt genom tiden i galaxerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!
Bor här med Joel nu, i Hisingen. Men flyttar inte till GBG förrän 7 augusti, då kommer lasset. Om du vill får du hjälpa till då, kan tänka mig att du är duktig att sätta upp gardiner.

På onsdag åker jag till Öland under några dagar dock.
Åter som sagt den 7e.
Adjöken!

Anonym sa...

Hej igen.
Såg dessvärre inte att du hade skrivit förrän nu så... Men jag var ändå hemma hos en vän så det skulle inte gått, men det hade varit trevligt :)

Ah, schysst av er att hjälpa!
När åker du hem? Vad ska du göra i höst osv. osv.?

Känns som att jag inte har den kollen jag vill.