torsdag 3 juli 2008


Resan till Taizé blev kortare än vad som var tänkt - det som skulle vara 4 veckor blev till 1, men inte är jag ledsen för det. Taizé är en helt underbar plats på att sätt och vis men inte rätt för mig just nu. Ända sen jag kom hem har jag haft fullt upp och det känns skönt att inte komma hem till slappislivet och sittaframfördatornalltförlängreensoligdag. Idag kom jag hem från kanot och campingutflykt med brudarna så nu har jag träningsvärk i armarna och ryggen och är mer förkyld än någonsin. Dock ska det bli skönt med en resa till Göteborg igen, först med mor o bror, sen stanna kvar för att träffa Sanjin igen. Fixa i ordning och laga mat till en sliten festivalare - kan redan nu känna av hur det är o vara hemmafru! På nått sätt måste det ju vara soft ey! :D

Här kommer några bilder från Taizé, fler finns på Facebook:

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder! :D
kanske du kan skicka några till mig nåndag? vore skojj!
gillar ditt sätt att skriva!
Kram Ida från Taizé!

det blir som det kan sa...

åh kul att du tycker det! jag skickar över bilder till dig när jag kommer hem på torsdag =)