fredag 18 juli 2008

Någonting från Helsingborg där kusin Bella jobbar och bor nu under sommaren. Många fina vyer att lägga ögat på - dock fick inte kameran komma fram allt för många gånger.


Resturang Barfota

Hummelbummel
Himlen var ofta orolig men släppte sällan ner några droppar
Mat på slott

För att fortsätta på mitt tema som jag haft under sommaren "packa upp för att sedan packa ner" åker jag till Göteborg idag. Något vidare väder ser det inte ut att bli men efter förra sommarens kyla ska jag väl vara gladare än vad jag var då.
Friheten efter skolan är var tuffare än jag trott och än kan jag inte glädjas. Kanske är Norge något som kan uppskattas eller så är det världens flopp. Just nu vet jag inte vad som ska vara bra och dåligt, vilket håll jag ska gå. Fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyr kvinnorne Sehlström. Varhvar di ingste dottir Sehlström min kvinnen ar.

/Din