tisdag 7 oktober 2008

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Hahaha sida 18 är helt tom.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vit kvinnostaty som sitter ner och håller ett ljus.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Prinsen och jag. Typisk amerikans film, dock väldigt fin och romantiskt.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23:45

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Outcast - Roses

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Köpte godis, bröd och cremefraich med mor.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mina tår - i brist på sömnighet ska jag måla dom rosa.

8. Vad har du på dig?
Träningströja från idag och underkläder.

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Lång historia, om Mimmi och Fjunet - om ni vill läsa historien är det bara att gå in på deras blogg och läsa kommentaren jag skrivit där :)

10. När skrattade du senast?
Nyss, när jag pratade om toppsfrågan med Sanjin.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bara tapeter dessvärre, men det är ett litet rum så det är fint i alla fall ;)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Filmen jag såg, där kungafamiljen i Danmark bara pratade engelska med varandra haha!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Var det här en utmaning? Då är livet utanför mitt rum döden.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Meh va fan, du vet...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Snabbkurs till körkort och sen en biljett till första bästa varma ställe, köpa mig ett hus långt bort från civilisationen. Dock har jag ju självklart en laptop så jag fortfarande kan komunicera med civilisationen - för internet finns så långt bort på landet också...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har just nu en vagel i mitt öga som kommer göra att jag blir blind.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inget onödigt dödande, varesig av människor eller djur.

18. Tycker du om att dansa?
Jag är bäst på dansgolvet!

19. George Bush?
Hejdå

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Micah, Otto eller Ivo. Nått flicknamn har jag inte så det är bäst att det blir en pojke!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Överväga? ÖVERVÄGA?! Jag ska bo utomlands.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
I am not for real, this is just a shitty lie - go now and die.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Han
Hon
Den
Det

5 kommentarer:

Anonym sa...

hoho nee ska tyvärr bara va där en vecka. sen back to spain. o sen på min födelsedags tror ja att ja åker hem :) då får alla komma o fir amig o hälsa mig välkommen hem :)

Anonym sa...

baba du är knäppast i hela världen! ja ska aldrig flytta till danmark med min man..det är i alla fall ett som är säkert! : )

det blir som det kan sa...

Haha så bra då! O lova att inte heller göra slut med honom för du har mens ;)

Anonym sa...

ja va den 500:e personen som inte hade nått bättre för mig bla bla bla..ska inte ja få nått pris då eller nått sånt?

det blir som det kan sa...

GIVEVIS, GIVETVIS MIN KÄRA DAM!
Och priset det går till Düle,Duvan Gustafsson!! Du får här med äran att komma hem under jul och nyårsveckan!!!
Stort grattis till dig, det är ingen annan som fått det priset så se det som den största äran jag någonsin kommer kunna ge en person!

<3