onsdag 1 oktober 2008

Nu är det min tur att prata och tjata om körteori, lektioner och massa annat. Jag är lite senare än många av mina kompisar och egentligen skulle jag bara vilja skippa allithopa och bli skjutsad resten av mitt liv. Dock har jag tagit mitt förnuft till fånga vilket är tur för många jag känner så dom slipper köra omkring med mig =) Men först måste jag ta ut pengar så jag kan börja ta mina körlektioner, fast det skulle vara mycket softare om man fick körkortet efter man klarat teorin, jag menar, jag vill inte ha koll över nått så stor och opraktiskt som en bil - stor klump, vad ska jag göra med den?

Det stinker blöt under näsan på mig, så jag försöker bdöva det med en massa vaniljte. Alex åker hem idag, då ska det bli storstädning här så allt hår åker bort och det luktar fint igen! :D

Idag fyller Maria, min Maria år! Det blir ett firande med alkohol inblandat - surprise! Till 55:an bär det och hon har bjudit in, hmm tja nästan alla hon känner. Tack ska 55:an säga, plus att dom för mycket att göra - får hoppas att dom hört ryktena om Marias såkallade party där haha. jag undrar om dom skulle uppskatta att man började dansa där...

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag ska se hur det går.. det finns ju andra jobb. det funkar ju. men ändå :p

men va kul med körskola! fan! lycka till :) du får bli den nya mimmi därhemma nu! puss

Anonym sa...

haha baba tar över stans taxiservie :)

Anonym sa...

service*

det blir som det kan sa...

jag kommer tjäna fett med cash - för jag gillar o jobba svart :D

emma håkansson sa...

Hej! (Såg på misoiubloggen att du glömt en tröja). Jag tog med en grå munkjacka L till Misoui efter visningen så den ska finnas där!
Och bilder finns här: http://www.flickr.com/photos/31106564@N04/sets/72157607738452253/ Tack för visningen! /Emma