måndag 27 oktober 2008

Det visade sig, till min förvåning att läget är kosmiskt och inte komiskt! Hur nu det gick till vet jag inte, men jag tänker fortsätta att gilla läget som om det vore komiskt. Dock hände det mig precis nyss en grej som skapar stora frågetecken och lite creepyhet i det hela. Posten kom och jag blev glad över att två av breven var postade till mig, det ena från Djurens rätt och det andra från en okänd person. Grejen med det brevet var att det redan från början var öppet, det såg ut som om det gått upp av misstag(eller så är det en spion som vill hålla koll på mitt liv!), i brevet låg det ett vitt smutsigt konvolut, ett sådant som är till busskort här i Östergötland. I det låg ett värdekort och ett kvitto, varpå personen åkte den 26:e mars 08 kl.06:45 från Norrköping till Linköping. Det kan ha legat ett brev i som förklarar hela denna mystiska sak, men jag förmodar att det har råkat ramla ut - eller så vill någon få mig förvirrad. Det står inte heller någon avsändare så jag har verkligen ingen aning om vem det är som har skickat det till mig! HJÄLP mig att leka detektiv och hitta denna lustiga figur!

4 kommentarer:

Ricard Enquist sa...

Jag tror det är den där killen från taizé som du berättade om hos Mimmi i somras, han som var besatt av dig.


Ha en bra dag....

Anonym sa...

OMG DET ÄR DTE JU FAN! cdet MÅSTE fan va joel..eller vänta..mars..då visste han ju inte vem du var. men ändå. men har han din adress? starnge!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown sa...

min första tanke var också Joel, men det vickan säger stämmer ju, han kunde ju inte veta vem du var i mars... men gud vad mystiskt brev!

Emil Oskar sa...

Han kanske åkt buss samtidigt som dig den 26 mars? Kommer du ihåg om du kan ha åkt NKPG - LKPG då?
Trevlig mystik dock, good luckzzzzz.