onsdag 29 oktober 2008



2 och en halv bra sak har hänt idag... För det första så klarade jag precis röj, storröjare för första gången!!!(utropstecknen kan fortsätta i alla oändlighet för så glad och stolt är jag över mig själv, dock en aning pinsamt att det är på detta vis som jag ger min tid åt dessa dagar, men det skiter jag i och utropstecknen har ännu inte slutat). För det andra ska jag börja praktisera och hjälpa Kicki en massa nere på Misoui, så kom ner och gör livet glatt och glitter för oss! För det halva, så hittade jag en otroligt snygg och sexig festklänning idag för bara 200 spänn, dock fanns den inte i rätt storlek och dom var osäkra på om dom skulle få in mer - dock är jakten ännu inte över så mor och jag far till Ikano i morgon för att fortsätta sökandet :)

För övrigt var Alex the dog här igår. Så jag och Sanjin som hurtiga kände oss på förmiddagen tog oss en lång promenad, där med menat en promenad på kanske 2 timmar. Men naturen var så fin och energin i våra kropper frisk som ungdomen skall vara, så vi traskade på och kom hem 4 timmar senare - möra i kroppen, trötta i huvuet, hungriga men jävligt nöjda.

Helgens festligheter var inte heller att klaga på! SWEAT står för sitt ord och lite till då det kommer upp överraskningar när man minst anar det. Och för första gången åt jag popcorn på dansgolvet, salongsberusad och salt om läpparna - det kunde ju inte bli bättre!


ps. jag försöker fortfarande desperat lösa mysteriet med brevet!

1 kommentar:

Unknown sa...

ska bli spännande och se vem som har skickat brevet, och framförallt VARFÖR :D jag är nog om möjligt mer nyfiken än vad du själv är, haha :P