tisdag 7 oktober 2008


NikotinMina hjälpte mig med fin fin fråga den här gången haha, och jag kom med utmärkta alternativ - dom fyra enda alternativen jag kan komma på att någon skulle svara :D Det kommer göra det mycket lättare för er alla att svara!

I morgon har jag bara squash inplanerat, det kommer bli en ganska oaktiv dag känns det som. Men jag ska hoppa på Maria på Folkunga och kräva Ulf på ännu ett jobb åt en föredetta elev. Alltså fan i helvete vad kul det skulle vara att jobba på Folkunga, det är nästan så man skulle vilja bo där! Ganska nära har jag ju i vilket fall varit, med tanke på att jag sovit i lärarnas fikarum, i elevrådsrummet en hel natt och i Ulfs kontor en hel natt. Plus att jag åkt i hans bil så va fan, han känner ju mig liksom - kanske kan jag bli hans privata assistent! Det ska jag föreslå! Men för att öka mina chanser att få jobb på Folkunga måste jag duscha - first thing in the morning.

Föresten, glöm inte att kommentera på min fotoblogg, den ligger länkad på sidan! :D

Inga kommentarer: