fredag 9 januari 2009


Det är en härlig morgon idag och jag har gått upp tidigt. Inte självmant utan av köksklockans ringande om att nu är det dags att gå ner i tvätten. Jag tycker det är ganska skönt att tvätta, tycker om när sakerna blir rena och förhoppningsvis ligger fint ihopvikt i lådan sen. Det är likadant när jag ska städa, då får det inte bli någon halvstädning inte utan allting ska bli fint och rent. Det här får bli en sådan dag...då jag får utlopp för min pedantiska sida.

Veckan har varit fin nu med mycket sällskap och skratt, många bilder tagna och man frågar sig själv om det är värt att fastna på kort över huvudtaget, en del blir fina men andra bilder förundrar man sig om man verkligen känner till sitt sanna jag. Jag vet inte, kanske ger jag bort min kamera när jag funnit mitt svar på den frågan. Chansen är nog dock liten då många bilder blev fina från gårdagens skoj.






Inga kommentarer: