lördag 3 januari 2009

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera, även nu när det händer saker. Fast Jabri är sämre så jag passar över allt ansvar på henne :)
Mina juldagar här har varit fina. Från bröllop i Vadstena till nyår i Stockholm. Mycket dans och mycket ont i fötterna, trevliga människor, god mat, musik, stämning....ah - det är så att man vill äta upp hela känslan. För jag vill kanske också gifta mig en dag eller äga ett café. För det finns ju så mycket man kan göra, så mycket att hjärnan blockeras av allt det roliga och man istället inte kommer någonstans. Men, inte är det väl populärt att tänka negativt...så mina tankar har vandrat iväg till bärbara datorer och suget växer större för vart slag på klockan. Det känns som om det är dags, som att det behövs nu när äventyr nalkas och fler resor kommer bli gjorda. Det är perfekt också när kursen jag ska börja läsa är på distans så man inte behöver vara på någon speciell plats för att plugga!
Jag diggar också Jabris fina idé att jobba på kryssningsbåt i Norge, så det har jag skrivit upp på min "att göra" lista. Visserligen får man jobba skiten ur sig, men vad gör det när det handlar om kanske 2 veckor, ler.

Jag känner mig lite vilsen efter att haft så "mycket" att göra nu dessa veckor. Jag vill planera en massa, ha min kalender kladdig, suddig med glada miner i. Fast jag vet inte vad jag ska fylla den med! Jag har visserligen skaffat mig SJ Prio och mitt kort kommer förhoppningsvis snart...då ska jag resa, bara för att resa..för att det är billigt. Vem vet vad som kan hända då! Skaru me elle?


Wii har många fördelar - skratt och träning.
Första nyckeln till lycka.

1 kommentar:

while you are waiting sa...

nu har jag ju uppdaterat!!!! nästan bara för din skull babs, bara så du vet.

du och jag med våra bebisar, ska vi låta de leka nån dag? PUSS