lördag 10 januari 2009

Försökte nyss se på en film i ett försök att göra av rastlösheten någonstans. Det gick bättre än förväntat för jag såg till halva ungefär, därefter snabbspola och slänga filmen - skylla på att den var dålig. Egentligen borde jag inte uttala mig om sådant men då det endast är jag som är hemma här tar jag mig friheten.

Fick ett albumtips häromdagen: Solid state med Pluxus. Jag har nu förlorat mig själv till den musiken och vet inte hur kvällen nu kommer sluta. En sak är säker och det är att snart kommer folket hit, då blir det högre volym och skratt som fyller rummen här.
Hittade för övrigt en tröja i onsdags som visade sig tillhöra Fjunet. Vill bara meddela att jag har den här i säkert förvar tills den krävs tillbaka ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

sanne jag har inte fått kommentarer på månader..alla kommentarer som var skrivn anu, kom efter att ja sa att ja skulle lägga ner:p töntigt

Anonym sa...

nähä, men dte var sant. vad osm inte var sant var att ja skulle sluta blogga, herregud, vad tror du om mig!:)

Anonym sa...

sluta skriva panik med ck! haha du gör alltid det...
så de blir inget jobbrum imorrn? aja skitsamma orkar ändå inte :p ..hur vet dme om man vart där eller ej? hmm

men tror inte ja kommer till affären imorrn tyvärr

Anonym sa...

nä men eftersom du sa att vi skulle ses i affären..o jobbrummet är ju tidigare, men struntsamma, finns ändå ingea jobb :( haha