tisdag 16 december 2008

Det är nog först nu som jag fattat att jag ska börja plugga till våren. Jag, Baba, börja plugga - nu?! There must be some mistake! Fast å andra sidan så ser jag det inte riktigt som att jag pluggar, bara leker och förbättrar mina kunskaper. Förbereder mig inför min utbildning, ökar chanserna till att kunna komma in. Digital bildbehandling ska jag plugga - bli mästare på photoshop. Sedan kan ni beställa bilder av mig, ge mig pengar och göra mig rik - jag ser härmed att min karriär kommer rusa fram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet du vad det är för datum idag?? och när du senast bloggade??

blondinbella uppdaterar minst en gång per dag.

det blir som det kan sa...

Hahahahahha skoning!!!

Men jag har ju varit borta sen i fredags o kom hem precis....blir till att blogga i morgon då höhö

Anonym sa...

idag är det imorgon