fredag 26 december 2008

Julgran! Och en riktig sådan har vi haft i år. Den är liten och en aning vek, ingen stjärna har vi för då skulle den med stor sannolikhet välta - men vi har en riktig gran i år! Förtvivlat nog saknar den lukt men till nästa år ska jag vara förberedd med granluktsspray, för...det måste väl ändå finnas, right? Julen flöt på i sin vanliga takt i år och det var skönt - juldagen spenderade jag i köket med pappa. God mat blev det och efteråt när allting gottat till sig i magen var jag inte längre något trevligt sällskap utan däckade på soffan. Tur var nog det då jag är förkyld och måste kurera mig inför alla fina events som kommer den närmaste tiden.

Up next är bröllop i morgon!! Vadstena ska vi till för att vara fina men mest för att se på två stycken som är ännu finare. Pappas frus dotter ska gifta sig och det kommer bli hejdundrans roligt! Kameran kommer med och förhoppningsvis några fina bilder med den.

För övrigt har jag fått in en rutin, en annorlunda sådan då jag går o lägger mig vid tolvtiden och går upp på förmiddagen - när hände detta senaste?!

3 kommentarer:

Unknown sa...

GRANLUKTSSPRAY FINNS!!
jag blev ner sprayad av sånt och stank gran hela vägen hem!
haha :P

Anonym sa...

va härligt med riktig gran baba!

Lucas.- sa...

Nice!

Looks like a friend of mine.. haha..