tisdag 9 december 2008

Jag har förvånat mig själv idag genom att ta kort på allt jag vill sälja! Det har ju inte bara tagit mig år, eller månader. Jag får hoppas på att någon nappar på grejerna så jag blir av med det och får in lite pengar innan jul!
Dessutom satt jag och kollade på recept att laga inför jul och oj oj! Magen kurrar i ett försök att få ut mig i köket och börja redan nu, men jag stålsätter mig och säger vuxet att det faktiskt får vänta tills jul!

Sen vill jag ju skryta lite om min ytterst fina samling koppar och tebehållare, den är inte stor nu men den kommer bli då min enda fetisch här i livet är koppar. Billigt har jag kommit undan också och du får gärna tipsa mig om vart det finns fler liknande grejer att köpa - eller så skänker du det i en present till mig! Då blir jag gladast.


Nu ut med hund.
Hajde cao.

3 kommentarer:

Anonym sa...

psychedelic cups, kommer bli grymt fin samling!

Speedoff sa...

måste säga att behållaren till höger var i en klass för sig. :)

Gustaf Erik Lundh sa...

hej sanne!

ja, liten värld. :)

fråga; är de där kopparna och kaffeburken till salu eller är det något du nyligen köpt?

/gus