tisdag 9 december 2008

Jag har försökt sova, men det går inge vidare. Natten gör mina uggleögon stora och pigga och helst av allt vill jag sträcka ut mina vingar, glida tyst i natten och se allting ovanifrån. Jag vill sova nu och jag behöver verkligen göra det, för min dag i morgon blir tidig och dessutom ser det ut som det blir fullspäckad. Kommer jag orka? Jag borde egentligen skaffa mig sömnpiller till nödfall som dessa - nödfall då man gick upp halv fyra på dagen och inte gjort mer än gått promenad. Dygnet är vänt - så lätt hänt. Dessvärre mycket svårare att vända tillbaka det! en grej fattar jag dock inte...det spelar ingen roll om jag sovit lika många timmar, det är fortfarande mycket mycket jobbigare att gå upp på förmiddagen än eftermiddagen. Why?

John blund, kom - jag saknar dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken ful bild!

det blir som det kan sa...

åh men tack så mycket!

Anonym sa...

hahaha allt för dig barborka!