tisdag 11 november 2008

Bubblor av händelser hoppar in i rutan vardag - snart skulle en kalender sitta fint i min hand också. Folk som håller allting i huvudet hela tiden beundrar jag, för mig skulle det aldrig gå att hålla så många bollar i luften samtidigt. Än så länge kan jag bara jonglera med tre...
Vi hade kul på Misoui idag, tog en massa kort på skor och kläder som ska ut på tradera. Fick på mig ett par Sancho´s efter en del besvär, då mina annars så små fötter helt plötsligt blev för stora. Snygga var dom i vilket fall och jag påminns av mitt behov av ett par kängor dessa dagar. Jag fick dra på mig gummistövlar och ta med mig mitt fina Noanoa paraply när jag gick hemmifrån.

I morgon kommer den söta voffsen hit och det ska bli kul! Även om han skräpar ner allt för mycket och vill pussa en blöt hela tiden är han ett fint sällskap, kanske lite för rätt på för folk som inte känner honom;)

På fredag blir det en fin dag med Sanjin också. Våran 11 månadersdag kommer vi spendera på Skylden där dom spelar tjejpunk(nej ni behöver inte oroas för att jag radikalt har bytt musiksmak nu), vi ska mest dit för vegankäket och sedan kanske det bli bowling :D Jag känner att jag har svingen inne redan nu så jag kan ju inte allt annat än att vinna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

okej i bredd är dom där paren, dock förslappar klacken fötterna och gör dom svaga om man oftast har klackar....

kunde inte låta bli =))

breda skor ó friska fötter till folk!

- kärringfötter och katastrofala skor som plågar fötterna är passé så ni vet! så är skinn och plågeri också!

punk på!

/ergonomen

Unknown sa...

jag kommer till skylten :)

Anonym sa...

sanne va glad man blir av så fina kommentarer när man sitte rpå jobbet o strax ska säga upp sig. te blir det när jag kommer hem! har fått en hel del som måste drickas upp!
ses om 3 veckor!!!!!!!! puss