söndag 2 november 2008

Har varit inne i Zeldas värld ett tag nu, det är spännande, svårt och musiken är högst monoton - hur bra kan inte det bli! I vilket fall njuter jag idag av att inte behöva göra någonting alls, gårdagen blev lång tillsammans med vänner på Nationernas hus och aldrig har jag fått så mycket gratis att dricka utan att ens bli tillfrågad om jag vill ha :) Jag borde vara arbetslös oftare...(?!) Det blev förfest hos Lana i hennes mycket tomma lägenhet, men inte hindrade väl det oss från att ha roligt! Sarah såg för övrigt otroligt söt och rolig ut i hennes mjukiskläder och tofflor som ser ut som gigantiska sockar. Lämnade kameran hos Lana men ni får se bilderna i morgon ;)

I morgon ska jag dessutom ringa till Konsum här och fråga om jag kan komma på intervju! Whaa, läskigt värre och jag håller i mina tummar så dom blir blåa. Om jag inte får jobb snart kommer ingen få några julklappar av mig i år haha.

Saknar resan till Frankrike - det är nästan ett år sen vi var där brudar! Vad sägs om att göra en till snarast? Dessutom ska jag ju också åka till Bosnien, se pyramider, njuta av att vara utomlands och se mig omkring. Jag känner på mig att nästa år kommer bli resandets år - om det så bara är små resor så är det i vilket fall en resan.
Vingåker skulle ju vara kul att åka till...

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha, vingåker, vad gör man där? xD

Anonym sa...

åh jag saknar frankrike-resan med! vi hade det så himla bra.. hela tiden. vad härligt att höra att du peppar resor nästa år, ja vill följa med! jag har hundra olika resemål i huvet nu som jag vill åka till.. förstår inte hur jags ka hinna med allt.

oj, nu ska ja jobba! lycka till med konsum!