onsdag 19 november 2008

Det ligger som ett täcke med skit över mitt golv, vi får gå med tofflor här för att allt inte ska fastna i våra strumpor. Bedra er dock inte på att mor och jag på något sätt skulle vara orenliga av oss, jag dammsugade senast idag men när Alex är här kommer halva Vallaskogen på köper också. Fast det gör inte så mycket, för det är dels mysigt med tofflor och dessutom är han ju helt underbart! För övrigt försöker jag så gott jag kan för att hemmet här ska bli vegetariskt, så ibland får Alex en bit knäckebröd eller morot, och se på han gillar det jättemycket! Kanske blir han hel vegetarian en dag :D
Idag har vi också lekt med Katla - Lollos primadonnahund! Snacka om att hon tröttade ut Alex på nolltid haha, och till Alex försvar till detta så pratade vi om det för en stund sen och vi kom fram till att Katla antingen måste vara chef för hundars Friskis&Svettis eller att hon är träningsnarkoman.

Nu är jag slut efter en lång dag och i morgon blir det Misoui igen!
Hajde cao

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du ihåg han som pratade om vegansk päls? Att en man hade sparat på sitt djurs hår och sen fått ihop så mycket att han gjorde ett pälsplagg av det!

..du förstår vart jag vill komma :D

det blir som det kan sa...

Du menade han som gjorde en angoraslips genom att klappa av sin katt håret och spara på det?

Nej jag förstår inte vart du vill komma? Ska du klappa ihop alex hår så du kan binda ihop det så att det ser ut som en katt?

Anonym sa...

Det är kallt Sanne & ni där hemma kan ju göra något varmt av allt svart på golvet ni hittar?

det blir som det kan sa...

I vårat badrum är det alltid varmt, om du tycker det är så kallt i mitt rum kan du ju alltid ta en madrass från källaren o sova i badrummet - när du är här umgås vi ju ändå 24/7

Anonym sa...

Det funkar ju, vaknar ju alltid före dig. Madrassen i badkaret vill jag ha i så fall. Kan dra för så jag inte stör någons toabesök då. Sen kan jag göra en halsduk av Alex svarta hår, dessutom får ni ju gratis städning - vad säger du?

det blir som det kan sa...

Vi båda vinner på det så vad har jag att säga emot! :D

Anonym sa...

Tänkte väl det ;)

Ricard Enquist sa...

Min blogg hittar du här framöver:
http://toentfjunet.blogspot.com/