lördag 15 november 2008

Det finns så mycket jag borde göra,
fast så lite jag kan skylla på varför jag inte gör det.

Min dag på Misoui var kort och nervig för jag blev ensam där för första gången. Dock var Sanjin med mig vilket nog var min räddning, annars hade jag fått darriga händer och börjat stamma. I vilket fall gick allting super duper och jag blev så glad efter stängningsdags att jag dammsög hela butiken. Det enda problemet jag lyckades stöta på var att hitta knapparna till alla dessa lampor, så till sist fick jag ringa Kicki och fråga hur man släckte dom alla.

Tiden är fin nu och den är till och med så fin att vädret inte tycks bita på mitt humör! Skitsamma om det är blåsigt, regnar eller är några minusgrader...det jag förut tycktes lägga min irritation på är nu försvunnen - so bless the weather and the full moon! Okej, så ypperligt optimistisk är jag inte till detta väder, för 25 grader varmare och ljumma vindar är hel ok för mig! Men nu ska jag sluta vara typisk svensk och babla om vädret.

Hajde ciao.

Inga kommentarer: