måndag 10 november 2008


Som jag förmodade var det ingen jag kände igen på hälsomässan och majoriteten utgjordes av människor över 40 - helst kvinnor, eller tanter om man nu vill kalla dom så. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om hälsomässan, det var mest magiska stenar, helande droppar och tarot-människor. Vad hände med hälsan? I vilket fall var det roligaste vi stötte på en föreläsning om aurer och dess färger vilket gjorde mig otroligt nyfiken på vad jag själv har för aura och färg. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge - nästa gång det är hälsomässa ska jag ta mig ett aura-fotografi...inte för att det egentligen skulle vara bra för nått och förmodligen inte så sant heller, men för skoj skull!

I vilket fall är detta min kramvänliga tröja! Kom gärna till Misoui i morgon och hälsa hej hej, köp något så att jag får öva på kassan och berätta något spännande, ta en kopp te eller kaffe och kaka - vi har det så mysigt där nere!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsomässan är väl vad som i musik kan liknas vid en allsång på Skansen eller Melodifestivalen kanske.

Inte det bästa stället till att gå för intresse av stenar liknande kanske?

~namaste~

Anonym sa...

jag får röra allt det där också

Unknown sa...

Vart ligger Misoui? för jag hittar ju inte så bra i lkpg, men det verkar va en mysig affär som är värd ett besök...

föresten ska du till skylten på fredag? :)

Anonym sa...

haha gillar att typ halva min vänskapskrets jobbat ihop med min mor,. hoppas du inte tröttnar alltför mycket på na! mysigt iaf. kommer hem o hjälper er snart..eller dricker te iaf :)