tisdag 18 mars 2008

1. De 3 senaste köpen jag gjort är..två bodies och chips kanske =)

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Bert Karlsson

3. Det senaste jag googlade har jag ingen aning om därför att jag har dåligt minne(?)

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin ööh mat därför att det finns hemma.

5. I min handväska har jag just nu inte mycket eftersom jag inte använder det så ofta.

6. Min favoritgata i världen är dem flesta i stockholm därför att dem är bra. men sen har jag inte varit så mycket runt om i världen så det kommer ändras, det kan jag lova.

7. Mitt signaturplagg är min scarf, som jag dessutom skulle bli helt förtvivlad om jag tappade bort.

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är - mina röda miss sixty. som jag iofs fick billigt =)

9. Jag är beroende av juice vilket innebär att vi aldrig har juice hemma eftersom att

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: trött, omtänksam och pepp

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja någon second hand butik.

12. Jag har aldrig köpt något på make up store

13. Jag fyndar bäst : jag fyndar sällan - nästan aldrig. eller, jag har fyndat en gång =)

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja monkis garderob

15. Mitt nästa stora inköp kanske kommer bli ett objektiv

16. Min stilikon är ingen speciell.

17. I min skosamling finns skor från lager 125( heter det så=

18. Min drömväska är just nu ingen alls.

19. Varje månad shoppar jag för inte en aning. 200? resten mat.

20. på nätet shoppar jag helst inget.

21. Min favorit-modeblogg är Jabris =)

22. Jag är som snyggast när jag är solbrun.

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag den som är närmast.

24. Mitt hår är lite lustigt.

25. Mitt drömjobb skulle vara fotograf

Inga kommentarer: