onsdag 19 mars 2008

känns så surt det här med att vara sjuk. förr tyckte jag om att vara sjuk, får då slapp man skolan och kunde spela sims hela dagen. men jag är äldre nu och då är det andra bullar som gäller vare sig man vill eller inte. du skall ta ditt ansvar för du är ju vuxen nu - eller hur! jaha? jag är 19 år, sjuk och spelar fortfarande sims när jag är sjuk. fast inte med samma entusiasm. dels för att jag inte har samma fantasi som jag hade för 7 år sedan - dels för att jag hellre gått till skolan och fått skolarbetet gjort. men jag ska inte ljuga, för det är en jobbig vecka den här veckan. även om den bara är 4 dagar, men innehållet är dessvärre inte lika skonsamt. där med, har jag dragit en slutsats och då kommit fram till det fina att jag förmodligen kommer ha 3 prov och två inlämningar veckan efter lovet. sorry to say sanjin (även om du inte är här och kan läsa den nu) men jag måste ta med mig 5kg skola till göteborg? men det är väl okej om jag bara finns i bakrunden som ett sällskap?

ja, jag känner mig bitter - men får jag inte göra det? för jag har missat hela monkifesten också.

Inga kommentarer: