söndag 16 mars 2008


jag ska rensa datorn på onödigheter - filmer, bilder, spel. jag brukar göra det och det känns skönt. för jag är en sån rensarmänniska - som slänger allting jag i stunden inte tror jag vill ha, men sen efter en tid visar det sig att jag faktiskt saknar det. men jag ska rensa iaf, för nu är jag sjuk och vill hellst bli frisk. jag hinner inte med att vara sjuk - inte nu! hela tillvaron känns grötig, allt går så segt. och så är sanjin borta och jag har ingen att ringa på natten och prata strunt med. vad ska jag göra i en hel vecka utan sådant? jag kommer inte kunna koncentrera mig på det jag måste koncentrera mig på och jag blir så arg, för jag vill bara skita i allting. nu, på en gång.

j a g v i l l å k a h ä r i f r å n !

dem sa på nyheterna att varje dag är det någon som fryser ihjäl här i sverige. aha! inte så konstigt, det är norden och i norden så är det kallt. jag tycker visseligen inte om kyla överhuvudtaget och jag ska nog vara glad att jag inte är en av dem som har frusit ihjäl, men här ifrån det ska jag och det är snart. om det blir spanien eller iran spelar ingen större roll just nu - bara det är varmt.

jag vet, jag är bitter, och fattig för den delen. så nu ska jag gå o räkna pengar i min spargris.

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. du har ju i alla fall en fräsch bild.

2. erkänn du älskar att det snöar idag.

3. du kan ringa mig på natten.

det blir som det kan sa...

1. bilden passade in på mitt humör perfekt, sedan är det ju bara ett plus att den är asfräsch.

2. snö i mitt hjärta. nej men jag är sjuk så jag har inte sett att det snöat - tur det för i sånna fall skulle jag väl fått en hjärtinfarkt.

3. jag ringer dig nu inatt ;)