torsdag 13 mars 2008

"skolan är vår" är nu över, och den är återigen lärarnas. det var en rolig kväll, dock inte lika rolig som förra gången. jag kände mig trött och seg, peppen fanns där men det tog lång tid att ta fram den. mellanstadiediscot slog oss däremot med storm, likt förra gången, och vi alla är barn som älskar när aqua sjunger "im a barbie girl". det spelar ingen roll att det var 90-tal, vi önskar att vi levde i den där "plastic world" ändå. dessutom fanns det fiskdamm i år - jag börjar misstänka att denna "skolan är vår" är till för att frambringa nostalgi inför barndommen =))



nu sitter jag här med blött hår o en gnutta dåligt samvete. var det inte jag som skulle gå upp relativt tidigt och plugga? äsch, jag sover 20 minuter till och det blev visst tre timmar. istället för att ta tag i mitt liv som jag borde, var det mycket mer lockande att kolla på gårdagens avsnitt av lost. ni vet förmodligen redan vad jag tycer om det programmet så jag ska inte tjata mer.
vi ses ikväll på platens.

Inga kommentarer: