onsdag 19 mars 2008



för övrigt läste jag ut boken "mannen som älskade Yngve" idag. eftersom att jag hört en liten redovisning av den målade jag upp en bild av hur boken skulle vara. det var dock länge sedan nu och jag har förmodligen glömt bort hälften av vad som sades. det var lite synd, för boken stämde inte alls in på mina förväntningar jag hade - men den är ändå en bra bok. och....på dem sista sidorna väcks mitt intresse och boken tar en vändning jag inte alls var med på. det var ett mycket intressant slut som man lätt kunde smaka mer på, men kanske en risk för att det blivit för långdraget. jag måste tills sist ändå säga att jag tyckte det var en brabra bok, och då med mening säger jag inte väldigt bra för det var den inte. men om du vill ha en bok som kan flyga bort från handlingen till jordens yttre så ska du verkligen läsa den.

Inga kommentarer: